Nieuwsbrief WK13 2021
Je hebt deze mail ontvangen, omdat je een gewaardeerde relatie van Vidiled bent. DIS International is de ontwikkelaar en producent van innovatieve communicatieoplossingen. Wij zijn al langere tijd een begrip in Nederland als het gaat om digitale schermen voor communicatieve doeleinden. Wij durven vol zelfvertrouwen te stellen dat wij tot de absolute top behoren en wij staan bekend om de kwaliteit van onze producten en het innovatieve karakter ervan.
DIS produceert alles vanuit de eigen fabriek in Kaatsheuvel. Research en development, assemblage en alle noodzakelijk kwaliteitstesten worden hier uitgedacht en uitgevoerd. Voordat onze producten de fabriek verlaten zijn ze altijd uitvoerig getest. Iedere stap in het productieproces kan dus goed worden gevolgd om zo de hoogste kwaliteitsnorm te borgen. En doordat wij alles zelf produceren, zijn we ook heel flexibel als het gaat om bijvoorbeeld een customized kastontwerp of afwijkende kleur. De door ons geleverde systemen voldoen uiteraard aan alle gestelde eisen van duurzaamheid, circulaire economie, NSVV en CE/EMC certificeringen.
Beide ondernemingen (DIS en Vidiled) vinden hun herkomst in levering van digitale schermen aan bedrijven of organisaties op basis van koop of lease. Daarnaast verhuren we grotere vidiwalls en led-trailers voor evenementen en festivals.
En daar komt nu nog iets bij:
EXPLOITAITIE
DIS voegt sinds kort een extra activiteit toe, namelijk commerciële exploitatie van digitale informatiezuilen. Dit betekent dat lokale overheden of organisaties de digitale systemen gratis of in deelexploitatie kunnen krijgen, waarbij Dis voor eigen rekening en risico levert op basis van commerciële exploitatie.
DIS International is een waardevolle nieuwe speler op de markt die innovatieve producten van topkwaliteit levert van eigen bodem, maar die ook een bijzonder interessant voorstel neer kan leggen bij de lokale overheden.
Het nut van gemeentelijke communicatie in het straatbeeld heeft, met name tijdens de corona crisis, zijn waarde wel bewezen, dus neem snel vrijblijvend contact met ons op, wij vertellen je graag wat wij voor jou kunnen betekenen.
Interesse?
Bel+31 (0)416 744 082
Citymarketing: Alle hotspots en bezienswaardigheden van je gemeente, stad of streek in één interactief systeem
City promotion is een ander hot item wat hoog op de agenda staat bij veel gemeenten in Nederland. De meeste gemeenten hebben wel een website waarop bezoekers zich vooraf kunnen informeren en oriënteren, maar hoe wijs je inwoners en bezoekers de weg naar alles wat er in jouw stad of streek te beleven is als ze al in je gemeente rondlopen of fietsen? Via Google ontsluit je alles maar het biedt geen goed overzicht.
Digitale, interactieve informatiezuilen, zoals de DIS InfoCity ontsluiten een gebied in al haar facetten. Dit kunnen openbare voorzieningen zijn, bezienswaardigheden, recreatieve en culturele hotspots, winkelgebieden, horecagelegenheden en nog veel meer. Via duidelijke, interactieve Points Of Interest, voorzien van een QR code, stuur je alle onderliggende informatie eenvoudig naar je mobiel. Openingstijden, exposities, wandelroutes, of de geschiedenis van een monument, alles is mogelijk.
De DIS InfoCity met touchscreen vormt een zeer krachtig instrument voor je stads- of streekpromotie. Ook in kleinere gemeenten met veel recreatiemogelijkheden vormt de DIS InfoCity een serviceproduct met veel toegevoegde waarde voor jouw citymarketing.
De gemeente kan eenvoudig zelf alle belangrijke informatie en objecten ingeven. Aanpassen, vervangen en publiceren kan binnen enkele seconden via de super gebruiksvriendelijke software. Verder heeft iedere deelnemer toegang tot de portal, zodat je de informatie altijd up-to-date kan houden.
De interactieve informatiezuil kan worden voorzien van een aantal opties, zoals: wayfinding, evenementenkalender, tekstberichten, of gemeentelijke- of toeristische informatie.
Maak van de DIS InfoCity een centraal informatiepunt door het systeem op een goed bereikbare, strategische locatie neer te zetten met veel passanten. Zo creëer je een mooie aanvulling op de analoge wegwijsbordjes.
De infoCity vormt voor wat betreft toeristische informatievoorziening een mooie aanvulling, of zelfs vervanging voor het VVV.
City promotion is een ander hot item wat hoog op de agenda staat bij veel gemeenten in Nederland. De meeste gemeenten hebben wel een website waarop bezoekers zich vooraf kunnen informeren en oriënteren, maar hoe wijs je inwoners en bezoekers de weg naar alles wat er in jouw stad of streek te beleven is als ze al in je gemeente rondlopen of fietsen? Via Google ontsluit je alles maar het biedt geen goed overzicht.
Digitale, interactieve informatiezuilen, zoals de DIS InfoCity ontsluiten een gebied in al haar facetten. Dit kunnen openbare voorzieningen zijn, bezienswaardigheden, recreatieve en culturele hotspots, winkelgebieden, horecagelegenheden en nog veel meer. Via duidelijke, interactieve Points Of Interest, voorzien van een QR code, stuur je alle onderliggende informatie eenvoudig naar je mobiel. Openingstijden, exposities, wandelroutes, of de geschiedenis van een monument, alles is mogelijk.
De DIS InfoCity met touchscreen vormt een zeer krachtig instrument voor je stads- of streekpromotie. Ook in kleinere gemeenten met veel recreatiemogelijkheden vormt de DIS InfoCity een serviceproduct met veel toegevoegde waarde voor jouw citymarketing.
De gemeente kan eenvoudig zelf alle belangrijke informatie en objecten ingeven. Aanpassen, vervangen en publiceren kan binnen enkele seconden via de super gebruiksvriendelijke software. Verder heeft iedere deelnemer toegang tot de portal, zodat je de informatie altijd up-to-date kan houden.
De interactieve informatiezuil kan worden voorzien van een aantal opties, zoals: wayfinding, evenementenkalender, tekstberichten, of gemeentelijke- of toeristische informatie.
Maak van de DIS InfoCity een centraal informatiepunt door het systeem op een goed bereikbare, strategische locatie neer te zetten met veel passanten. Zo creëer je een mooie aanvulling op de analoge wegwijsbordjes.
De infoCity vormt voor wat betreft toeristische informatievoorziening een mooie aanvulling of zelfs vervanging voor het VVV.
Maak kennis met Wayfinder
Het is soms lastig om je weg te vinden in een onbekende omgeving. Door het ontbreken van de juiste informatieborden en een slecht bereikbaar mobiel netwerk wordt iedere stad een doolhof.
Het vinden van het openbaar vervoer, een museum of theater, of de kortste route lopen van de trein naar het evenement kan soms een stressvolle ervaring worden. Eeen wayfinder geplaatst op strategische lokaties help bezoekers de juiste richting te vinden.
De Wayfinder is een Nederlandse ontwikkeling en uniek in de wereld. Het is een zeer intelligente wegwijzer die afhankelijk van de wensen van een gemeente, modulair kan worden opgebouwd.
Er zijn 4 verschillende modules die samen of los van elkaar kunnen worden geïntegreerd.
De wegwijzers bestaan uit dynamische led displays met een kleine pitch waardoor ze prima leesbaar zijn. Elk afzonderlijk wegwijsbordje kan meerdere boodschappen vertonen, doordat de content op de wegwijsbordjes iedere paar seconden wisselt. Door de gebruikersvriendelijke software voer je zelf de regie over de inhoud.
De Wayfinder kan voor veel zaken worden ingezet: Verplaatsbare of vaste wegwijzer, crowd management, veiligheid of als wifi hotspot. De Wayfinder kan, door haar intelligente software, kritieke situaties zien aankomen en ernaar handelen voordat door drukte de zaak uit de hand begint te lopen.
Modulair intelligent systeem
• Modulair en aanpasbaar
• Bescherming (360 CAM / AR / NR)
• Crowd management
• Gezichtsherkenning
• Hotspot / wifi